UČENIČKI RADOVI

Primorski zavičaj

Radovi učenika 4. razreda PŠ Potravlje na temu Primorski zavičaj

“Kemija iz vrećice”

K

Učenici 8. razreda  PŠ Potravlje su dobili zadatak  biti  autor udžbenika iz kemije. Koristili su papirnatu vrećicu koja predstavlja korice udžbenika.
Trebali su osmisliti naslovnicu, izabrati najvažniji ili najdraži kemijski simbol te napisati nešto o njemu. Najvažnije gradivo spremiti u vrećice, u kojima se našlo svašta zanimljivoga.

KEMIJA IZ VREĆICE

Učiteljica kemije: Tea Jurić

Što su ” iskemijali ” naši učenici

Kemija

Učenici 5., 7. i 8. razreda PŠ Potravlje  su dobili zadatke iz prirode i kemije izvesti pokuse i prezentirati ih u obliku istraživačkih radova, prateći etape rada.
Petaši su radili pokuse o tlu, rastu i razvoju biljke, te svojstvima zraka i vode.
Sedmaši su izvodili pokuse efekta staklenika, egzotermnih i endotermnih promjena. Osmaši su dobili različite zadatke prirodno-znanstvenih tema s naglaskom na gradivo 8.razreda.

Učiteljica prirode i kemije: Tea Jurić

Radove učenika pogledajte na poveznicama:

PETI RAZRED 

SEDMI RAZRED

OSMI RAZRED

Likovni radovi učenika tijekom nastave na daljinu

U galeriji se mogu pogledati radovi učenika drugog,  petog i šestog razreda naše škole nastali tijekom nastave na daljinu:  Stripovi 2a razred (učiteljica Nevenka Jenjić); Likovna kultura – 5a i 6a razred ( učitelj Boris Kerum ). Na facebook stranici škole su objavljeni zanimljivi radovi osmaša (učitelj Boris Kerum)   “Stopanimacija”.

Znanstvena fantastika na satu hrvatskog jezika

Na virtualnom satu hrvatskog jezika smo se upoznali s nastavnom jedinicom Znanstvena fantastika. Naučili smo dosta toga o znanstvenoj fantastici. Za domaći rad smo trebali fotografirati 4 trik-fotografije. Pomoću tih trik-fotografija se dobivaju posebni efekti u filmu. Prvu smo sliku trebali slikati iz donjeg rakursa (fotografija ispod razine očiju). Drugu smo sliku trebali slikati iz gornjeg rakursa (slika iznad razine očiju). Treću i četvrtu sliku smo trebali slikati kao da nam npr. nešto viri iz glave (stablo, ruka, svjetiljka…) ili kao da nam se nešto nalazi na ruci (za to su bile potrebne 2 osobe). Nakon što smo fotografirali, trebali smo poslati mailom slike našoj učiteljici iz hrvatskog.

Marta Crnjac, učenica 6. razreda

JR

Digitalni alati u nastavi povijesti

Već nekoliko godina u nastavi povijesti primjenjujemo  digitalne alate kako bi učenici stekli različite vještine i znanja potrebne u svakodnevnom životu i u budućim zanimanjima koje će odabrati. Obrada gradiva na ovakav način kod učenika potiče istraživački rad, kritički pristup odabiru izvora, planiranje, organizaciju rada, suradničko učenje i timski rad, samovrednovanje vlastitih radova i vršnjačko vrednovanje, prezentiranje, rješavanje problema, javne nastupe, povezivanje s međupredmetnim temama i ostalim nastavnim predmetima. Također omogućuje učenicima razvijanje vlastitog sustava vrijednosti, stajališta i uvjerenja, potiče na razmišljanje i raspravu te ih na taj način priprema za aktivno sudjelovanje u društvu. Ovakav tip nastave usmjeren je na učenika, a ne samo na sadržaj te na taj način stječu raznoliko i zanimljivo iskustvo učenja. Pri tome nije izbačen tradicionalni način rada, nego primjenom različitih metoda i aktivnosti te njihovim kombiniranjem potiče se učenikov interes i razvoj.
Korišteni alati:

http://www.canva.com , http://www.postermywall.com , http://www.photovideomaker.com , http://www.cymera.com , http://www.filmora.com , http://www.filmigo.com , http://www.learningapps.com, http://www.toonytool.com, http://www.mazegenerator.com, http://www.kahoot.com , http://www.office365.com

U nastavku pogledajte radove učenika u navedenim alatima, zaigrajte kviz izrađen u office 365 forms alatu skriven u qr kodu za 6. razred ili kviz Milijunaš u learningapps alatu za 8. razred (https://learningapps.org/display?v=p5ex3294n19 ), prelistajte interaktivni plakat u izradi sedmaša (https://view.genial.ly/5e67c1d145d9ae0fc61013f5/presentation-untitled-genially) ili pogledajte kratak video učenika 7. razreda (https://www.youtube.com/watch?v=zHf19Gf0VR0)

Učiteljica povijesti: Mirena Buljan Bašić

undefined Suli i drugaši u avanturi

Učenici drugog razreda krenuli su u neobičnu avanturu. Putovali su afričkom savanom prateći mladu, dugovratu žirafu Suli.
Lutala je Suli sama, često umorna i gladna. Najteže joj je bilo što je bila usamljena i bez svog stada. Susrela je zebre, bivole i lavove strašne. No nitko je u društvo primiti neće i Suli u nove pustolovine kreće. Ne obazire se na tuđe ružne riječi jer ona je uporna i traži put k sreći. U šumi je i majmune glumiti htjela i banane je jela , ali je ni majmuni u društvo primiti neće.
Pitala se tužna Suli hoće li joj netko pružiti ruku, dati savjet i olakšati muku. I zaista, jedan dobrodušni slon koji je za razliku od drugih životinja znao bonton, pomogne Suli otkriti njen dar.
Suli je imala bezbroj pitanja i njihov razgovor trajaše sve do svitanja.
Slušalo ih je cijelo životinjsko pleme i bivolima, zebrama, lavovima i majmunima bijaše žao što su je odbacili i prema njoj nepravedni bili. Neobično prijateljstvo slona i žirafe privuklo je i slavne fotografe. Svi su čuli priču o Suli koja više nije sama. Ona svoje društvo ima i ljubazna je prema svima.
Pratili smo Suli u ovoj avanturi od riječi . Divili smo joj se jer je bila uporna, hrabra i nikad nije gubila nadu. Snažnog duha i dobre volje , nije se obazirala na tuđe ružne riječi i pronašla je put k sreći.

Na kraju naše avanture i druženja učenici su svoje dojmove pretočili u slike, poruke i pisma autorici Maji Šimleši.

Učiteljica: Nevenka Jenjić

Zauvijek okrunjena slavi slavlje  

Kroz nastavnu temu Moj zavičaj u prošlosti realizirali smo mali, istoimeni projekt. Zauvijek okrunjena slavi slavljeistraživali smo, prikupljali podatke i puno razgovarali. Bili su to naši prvi koraci u upoznavanju prošlosti zavičaja. Nije se baš lako snaći u svim tim desetljećima, stoljećima, tisućljećima (kad imaš devet godina). Jedan nam se događaj posebno urezao u pamćenje (i u srce). Odlučili smo napraviti malu slikovnicu, maštali, slikali i evo je…Zauvijek okrunjena slavi slavlje.

Za pregled slikovnice kliknite na naslov.

Učiteljica : Ivka Zorica

 

Likovni radovi

Dan sjećanja na Vukovar

img-20191119-wa0002-1Misao o Vukovaru
Jedinu našu domovinu Hrvatsku su kroz povijest pustošili mnogi ratovi. Jedan rat je 1991. promijenio povijest našeg naroda, a jedan grad je podnio nezapamćenu žrtvu za domovinu.
U kolovozu 1991. agresor je prvi put ispalio svoje strelice smrti na grad, no nitko nije mogao zamisliti što će uslijediti za nekoliko mjeseci. Mjeseci su prošli, a agresori nisu posustali. Bombe su padale po predivnom Vukovaru, ljudi su bili u podrumima, a bolnica je ranjenike primala pod paljbom topova, što govori s kolikom dozom humanosti su ratovali agresori tj. JNA i četnici. Tada je došao studeni, najtužniji mjesec za sve Hrvate, a posebno Vukovarce. Padom sela Bogdanovci agresor je mogao lako ušetati u Vukovar. Nažalost, to se i dogodilo 18.11.1991. kada je grad doživio konačni pad. Agresori su počeli odvoditi civile iz podruma te ranjenike i liječnike iz bolnice. Vukovar je u 87 dana od bisera na Dunavu postao velika ruševina. Sljedeći dan počelo je bezumno ubijanje civila, branitelja i ranjenika od pijane horde četnika. Oni koji su imali, na prvi dojam sreću da se izvuku, odvedeni su u logore u Srbiji. Nakon što su monstrumi završili svoj krvavi pohod nad nevinim Vukovarcima, iste su zakopali u masovnim grobnicama. Jedna od njih je i Ovčara. Nažalost sve obitelji još uvijek ne znaju gdje su im najmiliji zakopani .
Danas kada je Hrvatska obranjena od agresora koji je našu domovinu napustio na traktorima, upali smo u nove probleme. Političari su zbog svoje pohlepe osiromašili zemlju, a ubojice i danas slobodno šeću hrvatskim gradovima bez ikakve kazne. Nadam se da će jednom doći dan kad će se Hrvatska uzdignuti, a svi oni koji su trbuhom za kruhom otišli, opet doći u Hrvatsku, najljepšu zemlju na cijelom svijetu.

U Hrvacama 18.11.2019., Marko Buljan, 8.a

Što su zapisali učenici naše škole nakon paljenja svijeća na Dan sjećanja na žrtvu Vukovara 18.11.2019. god. :

Marija Pletikosic, 5. razred

Danas, 18.11.2019. godine cijela škola odala je počast svim našim braniteljima, obiteljima i djeci koji su poginuli u Vukovaru. Naši branitelji bili su hrabri i branili su svoj Vukovar. Ovaj dan u meni budi tugu i žalost. Danas ću se pomoliti za sve poginule u Domovinskom ratu. Žao mi je što nisam mogla poći u Vukovar, ali se nadam da ću u 8.razredu vidjeti grad heroja.

Josipa Romic, 7. razred

Grad heroja ne zove se slučajno tako. Vukovarci su pretrpjeli toliku muku i zaslužno se nazivaju heroji. Ne mogu zamisliti kako je njihovim obiteljima koji moraju proživljavati svaki dan tu ljutnju i bol. Ne znam točno što osjećam. Osjećam tugu, ali još više ljutnju, imam osjećaj da će se zaboraviti koliko su važni svi ljudi koji su proživjeli taj teror .

Matea Matas, 7. razred

Osjećam se tužno, ali i ponosno kada palim svijeću za poginule jer se mogu pomoliti našim herojima i zahvaliti im se. U mom srcu je tuga jer oni nisu imali lijep život i lijepo djetinjstvo. Vukovar je lijep, ali bi bio još ljepši i bolji da nije bilo rata. Nadam se da je svakom ratovanju došao kraj, da rata više nikad neće biti.

Katarina Žulj, 7. razred

Čim pomislim na Vukovar, sjetim se tuge i straha djece i ljudi koji su se suočili s ratom. Moji roditelji mene odgajaju u kršćanskoj vjeri i uče me da moram opraštati takvim ljudima i moliti se za njih. Smatram da nisam više tako mala i da shvaćam sve što se dogodilo, ali mi nije jasno zašto to sve. Ne mogu shvatiti kako netko ima srca ubiti čovjeka. Paleći svijeće na današnji dan, tužna sam i ljuta, a istovremeno i ponosna. Želim da jednog dana svi dobiju ono što su zaslužili, ne da im se vrati to što su napravili nego da nauče lekciju, a ne da umru nekažnjeni. Ne smijemo nikoga mrziti samo oprostiti, moliti, ali nikada zaboraviti.

Linorez

Napravite svoju stranicu s WordPress.com
Započnite
%d blogeri kao ovaj: